هلنا عشق زندگی مامان و بابا

سوپ سرماخوردگی

1395/8/10 10:02
نویسنده : مامان
46 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هلنای گل مامان سرما خورده بود و اشتها به هیچ غذایی نداشت منم براش سوپ مخصوص سرماخوردگی پختم خیلی دوست داشت و خورد اینم دستورش:

گوشت ماهیچه - پیاز - سیب زمینی - هویج - جعفری - ورمیشل - گوجه فرنگی-عدس-برنج -گندم پوست کنده -جوپرک

گوشت ماهیچه رو با پیاز گذاشتم پخت وقتی کامل پخت پیازها رو خارج کردم و هویج و سیب زمینی که نگینی خرد کرده بودم اضافه کردم و گوجه فرنگی (یکی دو عدد متوسط )رنده کردم و ریختم داخل سوپ  گندم . جو  .برنج و عدس را اضافه کردم این مواد که خوب پخت نیم ساعت آخر جعفری خرد شده و ورمیشل را اضافه کردم البته نمک و یکم فلفلم داخلش ریختم خیلی خوشمزه و مقوی شد و برای سرماخوردگی عالی بود و اینم اضافه کنم که من در آخر سوپ آماده شده رو میکس کردم

الانم خداروشکر هلنای گلم خوب خوب شده و بعد از چهار روز با خوشحالی رفت مهدکودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)